Reklamacje
Firma MANA CERAMICS BERNADETTA GŁOGOWSKA prowadzona pod marką bluestamp.pl zobowiązuje się dostarczyć zakupiony przez klientów towar bez wad strukturalnych jakościowych oraz kompletny i nieuszkodzony oraz będący zgodnym z opisem.
Każdy kupujący ma prawo zgłosić reklamację zakupionego towaru jeśli ten nie spełnia wymagań jakościowych, strukturalnych lub został dostarczony uszkodzony lub niekompletny lub jest niezgodny z opisem. Im szybciej zostaną zgłoszone zauważone nieprawidłowości tym większa szansa na sprawne i bezproblemowe obsłużenie takiego zgłoszenia.
Czas rozpatrywania i obsługi reklamacji nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych poza wyjątkami o których firma zobowiązuje się powiadomić zgłaszającego prze upływem 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
Reklamacja może zostać rozpatrzona pozytywnie jedynie jeśli zgłoszona wada nie będzie wynikała bezpośrednio lub pośrednio z winy kupującego a będzie spowodowana wadą dostarczonego towaru lub jego niezgodnością z opisem. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść kupującego, przysługuje mu prawo do naprawy lub wymiany towaru na wolny od wad, częściowa rekompensata finansowa jeśli wada jest nieznaczna a kupujący zgadza się na takie rozwiązanie, lub jeśli nie jest możliwe żadne z powyższych – kupującemu przysługuje prawo do zwrotu całości poniesionych kosztów zakupu.
Zgłoszony do reklamacji towar należy wysyłać na adres:
MANA CERAMICS
Ul. CEGIELNIANA 3
49-306 BRZEG
Tel: +48 603 779 076
Mail: sklep@bluestamp.pl
W celu ustalenia formy dostarczenia zgłoszonego do reklamacji towaru, prosimy i kontakt telefoniczny lub email – poinstruujemy Państwa jak dostarczyć do nas towar.
Koszty dostarczenia reklamowanego towaru w obie strony pokrywa sprzedający.
Zwroty
Każdy kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny do 14 dni roboczych od otrzymania towaru bez względu na wybraną formę płatności i dostawy. Warunkiem do przyjęcia zwrotu jest konieczność aby zwracany towar był kompletny i nieuszkodzony. Jeśli towar jest uszkodzony lub niekompletny, prosimy wtedy zgłosić reklamację.
Zgłoszony do zwrotu towar należy wysyłać na adres:
MANA CERAMICS
Ul. CEGIELNIANA 3
49-306 BRZEG
Tel: +48 603 779 076
Mail: sklep@bluestamp.pl
W celu ustalenia formy dostarczenia zgłoszonego do reklamacji towaru, prosimy i kontakt telefoniczny lub email – poinstruujemy Państwa jak dostarczyć do nas towar.
W przypadku uznania zwrotu środki pieniężne zostaną zwrócone kupującemu. Forma zwrotu jest zależna od formy płatności wybranej przy zakupie. Może być to zwrot płatności za pomocą operatora (PayU) lub przelew na konto kupującego jeśli była to płatność za pobraniem lub przelewem tradycyjnym.
Koszty zwrotu towaru czyli przesyłkę do sprzedającego – pokrywa kupujący.
Jak zapakować towar do zwrotu / reklamacji?
Najlepiej gdy odsyłany towar będzie zapakowany nie gorzej niż w momencie, w którym do do Państwa wysłaliśmy.
Jeśli nie posiadają już Państwo naszego opakowania, proszę przede wszystkim pamiętać, że charakterystyka sprzedawanego przez nas towaru wymaga szczególnej ostrożności gdyż jest to ceramika czyli towar kruchy.
Zatem najlepszą formą zabezpieczenia będzie sztywne opakowanie tekturowe z miękkim wypełnieniem, najlepiej folią bąbelkową lub ścinkami makulatury. Towar powinien być obtoczony miękkim wypełnieniem ze wszystkich stron: z każdego boku oraz z góry i z dołu. Taka paczka powinna być zaklejona taśmą aby w trakcie transportu nie miała możliwości się otworzyć. Generalnie należy mieć na uwadze to, że w trakcie transportu paczka może być narażona na gwałtowne ruchy, upadki i inne zagrożenia, zatem opakowanie powinno być na tyle solidne i zabezpieczone aby w trakcie transportu wysyłany towar nie uległ uszkodzeniu.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszą obsługą.