Najczęściej zadawany pytania
Realizacja zamówienia odbywa się zazwyczaj tego samego dnia co zakup. W większości przypadków przesyłki docierają do klientów następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia. W szczególnych przypadkach realizacja zamówienia może się wydłużyć maksymalnie do 3 dni roboczych. Jeśli mimo wszystko wystąpią nieprzewidziane okoliczności utrudniające obsługę zamówienia, czas realizacji zamówienia miałby ulec wydłużeniu poinformujemy o tym niezwłocznie w cellu ustalenia z Państwem dalszego przebiegu takiego zamówienia.
W naszym sklepie obsługujemy następujące formy wysyłki:
- Paczkomaty InPost
- Paczkomaty InPost za pobraniem
- Kurier InPost
- Kurier InPost za pobraniem
- Kurier DPD
- Kurier DPD za pombraniem
- DPD PickupPoint (paczkomaty DPD, Żabka, Dino, Kaufland, Lidl, Stacje Paliw Shell)
Oczywiście! Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego jak krucha potrafi być ceramika i że w trakcie podróży niejednokrotnie przez cały kraj, naszym paczkom mogą zdarzyć się różne przygody. Dlatego do pakowania naszych wyrobów podchodzimy szczególnie starannie i staramy się to zrobić jak najlepiej.
Niestety na tą chwilę nie. Katalog naszych produktów ogranicza się do wzorów dostępnych w naszych kolekcja, które można zobaczyć tutaj: Kolekcje Bluestamp.
Jeśli z jakiegoś powodu nasze produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, proszę skontaktować się z nami na dane podane w zakładce kontakt. Wtedy zależnie od przyczyny zwrotu udzielimy odpowiednich informacji jak konkretny zwrot dokonać.
Tak oczywiście. Jednak przed odbiorem prosimy o kontakt aby upewnić się czy będzie dostępny pracownik który mógłby wydać zamówienie. Towar można odebrać pod adresem:
MANA CERAMICS
49-306 BRZEG
UL.CEGIELNIANA 3,
w godzinach 12:00–19:00.
Tel: +48 603 779 076
Mail: sklep@bluestamp.pl
Przypominamy: prosimy o wcześniejszy kontakt przed przyjazdem po odbiór zamówienia.
Nie ma tutaj odpowiedzi?
Spróbuj uzyskać pomoc w inny sposób